One down, four to go - Reisverslag uit Bang Kapi, Thailand van Yvette Maas - WaarBenJij.nu One down, four to go - Reisverslag uit Bang Kapi, Thailand van Yvette Maas - WaarBenJij.nu

One down, four to go

Blijf op de hoogte en volg Yvette

07 Februari 2016 | Thailand, Bang Kapi

Alweer een maand achter de rug, mensen. Time flies when you're having fun zeggen ze wel eens en dat is zeker waar! Nog even en ik ben alweer terug in Nederland.

En om eerlijk te zijn wil ik daar nog helemaal niet aan denken. Natuurlijk wil ik al mijn familie en vrienden weer zien, maar alle ervaringen hier zijn fantastisch!

Alle nieuwe mensen en het fantastisch mooie land. Het weer is nog steeds wennen, want ondanks dat het hier winter is, is het hier bijna altijd minstens 25°C met uitschieters tot gevoelstemperaturen van 42°C!!

En dan mijn ritme: dat is vooral op mijn vrije dagen nog niet helemaal op orde. Avond eten deed ik gisteren om 23:15 en op dit moment (14:45) zit ik op mijn ontbijt te wachten. Als je terug rekent naar Nederlandse tijd (respectievelijk 1715 en 0845) zijn dit vrij normale tijden, maar als je bedenkt dat ik in het weekend wel gewoon voor 10:00 wakker wordt elke keer...

Gelukkig heb ik nog 4 maanden de tijd om mijn ritme in orde te krijgen en daarnaast ook te genieten van al het moois dat deze periode me oplevert!

Nou ik ga maar eens serie kijken met Guk en Jaimy. Tot over 4 maanden allemaal!

Liefs,

Yvette

  • 07 Februari 2016 - 12:51

    Marianne:

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt Yvette. Ja die temperatuur kost wel wat moeite voor mensen die gewend zijn aan het Nederlandse klimaat ;-) Ik ben benieuwd hoe het op je nieuwe adres is. Valt het mee ? Heb je enig uitzicht? en hoe hoog woon je ? de hartelijke groeten van Marianne

  • 09 Februari 2016 - 15:59

    Andre Maas:

    hallo yvette
    wat lekker ondanks dat het bij jou winter is,toch elke dag gemiddeld 25 graden ,ik zou bijna jaloers worden,
    hier is het een graad of 6 en het regent pijpestelen,net herfst.
    wens jou nog een paar mooie maanden toe
    m vr gr
    andre maas

  • 14 Februari 2016 - 18:36

    Astrid Maas Van Den Berg:

    Gaat het goed met je studie en ben je al helemaal gesetteld op kamer 401. Heel veel liefs en een dikke knuffel vanuit het koude zoetermeer,
    Liefs,mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Op 6 januari vertrek ik voor 5 maanden naar Thailand om daar te studeren aan de Assumption University. Op deze blog deel ik al mijn ervaringen en belevenissen.

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 8838

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 08 Juni 2016

Studeren in Bangkok

Landen bezocht: