Een zwart randje... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvette Maas - WaarBenJij.nu Een zwart randje... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvette Maas - WaarBenJij.nu

Een zwart randje...

Door: Yvette Maas

Blijf op de hoogte en volg Yvette

24 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Lieve mensen,

Vandaag ben ik even van mijn roze wolk afgetrokken, terug de realiteit in. Om 21:00 (15:00 in Nederland) kreeg ik van mijn vriend de melding dat mijn moeder me zo snel mogelijk wilde spreken op Skype. Een klein uurtje later kreeg ik het verschrikkelijke nieuws dat onze lieve Tante Paula vanochtend is overleden aan de gevolgen van de slopende ziekte ALS. Gelukkig was Jaimy er op dat moment wat me rust gaf, maar nu ik alleen ben dringt het pas echt tot me door. Tante Paula zal er niet meer zijn wanneer ik terug kom in Nederland...

Gelukkig ben ik een paar dagen voor mijn vertrek nog bij haar langs geweest om nog even gedag te zeggen voordat ik naar Thailand vertrok. Ik zie nog steeds haar enthousiaste blik voor me toen ik haar over mijn reis vertelde. Nooit had ik kunnen denken dat mijn laatste 'tot ziens' niet waar gemaakt kon worden.

Bij mij thuis in Nederland brand inmiddels een kaarsje voor Tante Paula, dit kaarsje zal ook (tijdelijk) op deze blog geplaatst worden ter gedachtenis aan een fantastische vrouw die bij iedereen betrokken was, voor iedereen klaar stond en dol was op haar kleinkinderen.

Ik wens Oom Paul alle kinderen, kleinkinderen, broers, zussen, verdere familie en vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode. In gedachte ben ik bij jullie!

Dikke kus en liefs voor jullie allemaal,

Yvette

  • 24 Januari 2016 - 19:08

    Marianne Klaucke:

    Yvette we wensen je van harte sterkte nu je daar te horen hebt gekregen dat je tante Paula is overleden. Van harte gecondoleerd. We leven met jou en je familie mee. De hartelijke groeten van Marianne

  • 24 Januari 2016 - 19:21

    Dick:

    Gecondoleerd en sterkte. Nu is Nederland natuurlijk wel erg ver weg.

  • 24 Januari 2016 - 22:05

    Frans En Jolanda:

    Hoi Yvette,

    Ja dat was geen goed bericht van het overlijden van tante Paula.
    Veel sterkte.We denken ook aan jou.

    Groet,
    Frans en Jolanda

  • 24 Januari 2016 - 22:31

    Janny De Zeeuw/janny Rook.:

    Gecondoleerd Yvette, voor jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd....we denken aan jullie...

  • 25 Januari 2016 - 07:41

    Carina:

    Hallo Yvette,
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Wat fijn dat je toch nog voor je vertrek naar haar toe bent geweest. En wat fijn om te horen dat je ook daar mensen om je heen hebt die je kunnen bijstaan. God zegen in deze moeilijke tijd voor jou en je gezin!

  • 25 Januari 2016 - 09:33

    Nickyannabelle :

    Gecondoleerd lieve yvette

  • 25 Januari 2016 - 23:54

    Olivia:

    Heel veel sterkte lieverd! ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Op 6 januari vertrek ik voor 5 maanden naar Thailand om daar te studeren aan de Assumption University. Op deze blog deel ik al mijn ervaringen en belevenissen.

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1086
Totaal aantal bezoekers 8831

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 08 Juni 2016

Studeren in Bangkok

Landen bezocht: